Friday, December 10, 2010

Blog Baru 2010 Pilihan :: 357 :: KUMP 9 ::


Bismillahirahmanirahim & Assalamualaikum pembuka bicara,

Pertama2 nya cplud ingin mengucapkan berbanyak2 terima kasih kepada Blog Plilihan Malaysia (BPM) kerana memberi peluang kpd Plud's Corner untuk tercalon dalam kategori Blog Baru 2010 Pilihan. Menyedari Plud's Corner penuh kekurangan dan jauh ketinggalan dari para blogger hebat di luar sane, mmg rasa tersgt rendah diri utk menyertai pertandingan ini pada mulanya. Tapi berbekalkan semangat ingin berjaya dan juga promote blog di alam maya ini, cplud dengan berbesar hati dan penuh rasa rendah diri menyertai jua pertandingan ini.

Alhamdulillah setelah menghantar penyertaan melalui entry INI ,akhirnya Plud's Corner tersenarai juga pada Kumpulan 9 dan bernombor 357. Klik SINI utk melihat senarai penuh calon kumpulan 9 dan klik SINI utk melihat senarai penuh calon tersenarai melalui segmen ni.

Untuk pengetahuan semua, proses pengudian calon2 terlibat belum bermula lagi setakat ni. Tapi, korg leh tgk & baca CARA UNDIAN di SINI. Persaingan sihat rakan2 blogger baru 2010 akan bermula selepas ini. Congratz pada sume blog terlibat. Chayook2! Gambatte!

Sekian tuk kali ni, wasalam ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Peringatan dr Empunya Blog

To all readers,
Untuk makluman, semua article dan resepi serta gambar yg disiarkan adalah hak milik empunya blog sendiri.
Kalau nk copy gambar, minta kebenaran dari empunya blog dlu yer.
Sebarang entry yg terkasar bhasa atau tidak memuaskan hati pembaca, harap dimaafkan.
Semoga pembaca sekalian enjoy membaca sebarang entry yg disiarkan.
Jutaan terima kasih di atas kesudian readers sekalian meluangkan mase tuk melawat Plud's Corner yg tidak seberapa ni ;)
P/S: Kepada sape2 yg nk link kan Plud's Corner kt blog korang, leh refer my entry tentang URL ERROR sbb my blog ni pkai template & complicated sket klu nk add tuh. Anway, juz tuk sape2 yg berminat nk add jela..huhu~

© ♥ Plud's Corner ♥, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena