Monday, December 27, 2010

QUICK CONTEST MUSLIMAH ANGGUN 2 KEMBALI! :)

Bismillahirahmanirahim & Assalamualaikum pembuka bicara,

1st of all, thanx to Miss Ayung coz tag cplud tuk join Quick Contest Muslimah Anggun 2. Huhu~ Rase diri xla anggun pon, tp saje suka suki nk men'join'kan diri. Kalau kengkawan nk join contest ni, sila klik SINI. Masih berkesempatan lagi, tarikh tutup 30th Disember 2010 at 10.00 am. Ade gift tau. Kalau nk tau lebih lanjut, juz klik link yg cplud bg tuh yer ;)

Jom kita mulakan contest yg best nih. Antara syarat2 nya adalah seperti berikut:

1) Muslimah
Yup, cplud adalah seorang muslimah ;)

2) Follower blog cerita si gadis
Yup, cplud udah follow blog tersebut

3) Add blog nih dalam bloglist korang, *supaya korang lebih alert*
Dah add dalam bloglist Plud's Corner

4) Letak banner dalam entry sahaje, xperlu letak sidebar tau!

Cplud dah letak ;)

5) Tag at least 3 persons, makesure dorang tau tau!

Kali ni cplud nk tag Byna, Eija, Byzura Mj

6) Sekeping gambar muslimah yg sopan yer [PENTING]

Huhu~ Cplud juz terjumpe pic nih jer. Takpela, sekadar mencoba ;)

7) Free to wear any kind of hijab
Yup, i am ;)

8) Sertakan 1 ayat yg menggambarkan diri anda [PENTING]

Kecantikan yg abadi adalah terletak pada adab dan ketinggian ilmu seseorang, bukan terletak pada wajah dan pakaiannya ;)

Okeh, dah siap ;) Sesape berminat, joinla contest nih yer. Lihat link kt atas. Berbagai hadiah menarik menanti anda ;)

4 comments:

AYuNG said...

yeayyyyy...mocehhhh2...

cplud miera said...

thanx yer ayung sbb tag.. chayook2!

Amy Syaquena said...

Good luck ok..

cplud miera said...

@amy: thanx amy ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Peringatan dr Empunya Blog

To all readers,
Untuk makluman, semua article dan resepi serta gambar yg disiarkan adalah hak milik empunya blog sendiri.
Kalau nk copy gambar, minta kebenaran dari empunya blog dlu yer.
Sebarang entry yg terkasar bhasa atau tidak memuaskan hati pembaca, harap dimaafkan.
Semoga pembaca sekalian enjoy membaca sebarang entry yg disiarkan.
Jutaan terima kasih di atas kesudian readers sekalian meluangkan mase tuk melawat Plud's Corner yg tidak seberapa ni ;)
P/S: Kepada sape2 yg nk link kan Plud's Corner kt blog korang, leh refer my entry tentang URL ERROR sbb my blog ni pkai template & complicated sket klu nk add tuh. Anway, juz tuk sape2 yg berminat nk add jela..huhu~

© ♥ Plud's Corner ♥, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena